perjantai 25. helmikuuta 2011

Vaatekaapin suursiivous

En tehnyt eilen oikeestaan mitään erityistä. Olin vaan kotona ja tein kaikenlaista pakollista mutta hyödyllistä kuten siivosin mun vaatekaapin. Se TODELLAKIN kaipasi siivoamista. Oon jo pari viikkoa miettinyt, että mun vaatekaappi pitäis siivota, mutta siihen se on sitten jäänykkin, koska tuntuu ettei koskaan oikeen oo sille aikaa. Joten eilen päätin ottaa itteäni niskasta kiinni ja otin kaikki mun vaatteet pois kaapista ja järjestelin uudestaan siististi. Muutenkin sisko on menossa parin viikon päästä myymään kirpparille ja se pyysi, että mä kattoisin kaikki tarpeettomat vaatteet sinne kirpparille myytäväksi. Aika iso kasa sellasia vaatteita, joita en oo käyttäny piiitkään aikaan lähti mun kaapista. Osa lähtee siskon mukaan kirpparille ja osa pikkusiskolle. Nyt mun vaatekaapissa on myös tilaa uusille vaatteilla, tosin en just nyt tarvii mitään ja mun lompakkoki on aika tyhjillään tällä hetkellä...









Tän verran vaatteita karsin pois.


















Ja nyt kaupungille leffaan kattomaan Just go with it! :)

- love Aino 

9 kommenttia:

  1. mille kirpparille sun sisko vie noi myyntiin? :)

    VastaaPoista
  2. En itseasias tiiä, mut luulis et valtteriin :)

    VastaaPoista
  3. hehee mä isken sinne sitte >:)) :D

    VastaaPoista
  4. Oli muuten ihan paras leffa ja hauskin + tapahtuma metriksel, repeen sille vielki yksin! ;)

    VastaaPoista
  5. Voi eiii Sagaaa mäki repeen vielki.. mulle ei oo pitkään aikaan sattunu mitää niin hauskaaa ja leffaki oli hauska! :DDD

    VastaaPoista
  6. Kiva blogi, oot söpön näkönen :))

    VastaaPoista
  7. ihana toi sun uus banneri!! ja kiva postaus ;)

    VastaaPoista

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)