maanantai 7. helmikuuta 2011

home SWEET home

Tultiin eilen joskus neljän aikaan iltapäiväl kotiin. Eilen siis eilen istuttu 11h lentokoneessa. Oli IHANA loma mut oli kyl kiva tulla kotiin. <3 Täst viikost on tulos kiireinen, koska lähiaikoin on aika paljon kokeita ja oon muutenki muist vähän jäljes, koska oon ollu poissa. Eli se tarkottaa, et mun täytyy lukee viel enemmän. Sit täl viikol mul on neljä kertaa tanssi, koska mul on kuus tuntii korvaamatta niin yritän nyt ainaki kolme tuntii käydä korvaamas, joten postaaminen jää varmaan täl viikol vähemmälle.   Mut joka tapaukses ihana olla koton!


Starbucksin caramel milkshake <3



Tän meikkisetin ostin lentokoneesta (hinta 17,90€)

tax - free ostoksia





Käytiin vikana päivänä  Phuketin yhessä jättkokosessa ostoskeskuksessa (sieltä nää Starbucks kuvat). Oisin löytäny sielt varmaan vaik mitä, mut siin vaihees kaikki mun rahat oli jo loppu. Muutenki siel oli aika kallista ja ihan samanlaiset hinnat ku Suomes. Onneks äiti kuitenki osti mulle noi ylemmän kuvan farkut. <3

 - love Aino




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)