tiistai 22. helmikuuta 2011

After a hurricane comes a rainbow

Hellurei,
Tänään oli oikein mukava päivä. Olin Sagan, Heidin ja Janinan kans Itikses shoppailemas ja kaikenlaista muutakin tapahtu. Aamupäivällä ennen itikseen lähtöö mentii ruokkimaan tuttujen kaloja. :D Niin siis ne on lomalla ja mä käyn nyt muutaman kerran sen aikana ruokkimassa niien kaloja. Sieltä lähettiin sit Sagan iskälle Viikkiin hakee Sagan rahoja ja sieltä sitten Itikseen. Me haluttiin löytää sellaset tietyn tyyppiset huosut esim. maaston vihreen väriset, taskulliset jne. u know what I mean.. niiiiin siis löydettiin monesta kaupasta sen tapaisia, mut mä päädyin h&m:n 19,90€ housuihin ja Saga Onlyn vähän kalliimpiin. :) Ostelin myös jotain muuta kivaa kuten Lumene natural coden huulipunan/kiillon ja ginasta yhen paidan. Meni sellaset noin 40€. Ainii ja käytiin myös shoppailusta nälkiintyneinä stockalla syömässä.



jooo tota nää on meijän sekoiluu ginan sovituskopissa.. :D


Tänään alko mun kauan odottama ohjelma Muodin huipulle. Tultiin just mummilta kisakatsomosta. Oltiin syömässä siellä pizzaa ja kannustamassa Leniä (kummitätiä) !

ps. En viel jaksanu kuvata tän päivän ostoksia. Laitan sitten kuvia tulemaan myöhemmin.

- love Aino

3 kommenttia:

  1. Oli just kiva pv ;))) nähää huomen ja noi sovituskoppero kuvat on niin hyvii!!! <3

    VastaaPoista
  2. Joo oli tooosi kiva päivä ja huomen taas toivottavasti :)) ja oon samaa mielt noista sovituskoppero kuvista :DD <3

    VastaaPoista

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)