torstai 10. tammikuuta 2013

Moikkis!

 Sain tiistaina tosiaan salikortin Lady Linelle. Kävin heti kortin saatuani kahdella ryhmäliikuntatunnilla, jotka olivat CXWORKS ja SH'BAM. Tykkään molemmista tunneista ihan hulluna. CXWORKS tekee niin hyvää lihaksille ja SH'BAM:issa pääsee taas irrottelemaan ja sheikkaamaan huolella! Hihi oon muutenkin super innoissani koko salikortista ja mulla on nyt jotenki tosi hyvä motivaatiokausi meneillään liikunnan suhteen!

Keskiviikkona olin mun siskon Weeran kanssa kahvilla Kampin yläkerran Johdossa. Söin ihanan mangokana toastin. Juoruiltiin tuttuun tapaan Weepun kanssa ja käytiin myös parissa kaupassakin. Keskustasta suuntasin isoskoulutukseen ja oli tosi kiva nähä hyviä kamuja pitkästä aikaa! Tänään menin Marian kanssa koulun jälkeen salille. Käytiin ihan kuntosalin puolella treenamassa, jonka jälkeen menin vielä mun siskon Saaran kanssa pumppiin. Huhhuh oli vähäsen raskas tunti tälleen alottelijalle, mutta kyllä se siitä varmaan parin tunnin jälkeen :)



Naaam! 


Mun tilaus Nellyltä tuli myös tällä viikolla. Pidin kuitenkin vain nou shortsit ja muutamat alusvaatteet, koska tilaamani pökät ei oikeen istunu mulle.

- love Aino

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)