maanantai 14. tammikuuta 2013

Home is where ever I'm with you

Maanantaista melkein selvitty! Vaikka on ollutkin aika kivä päivä. Menin koulusta suoraan kyselemään mun kadonneesta bussikortista HSL:än toimistoon Taijan kanssa. Mun bussikortti hävisi torstaina mysteerisesti ja olin jo ihan varma etten sitä enää tuu saamaan takaisin. Toisin kuitenkin kävi! Joku ihana ihminen oli nimittäin toimittanut sen HSL:än toimistolle! Olin niin iloinen. Ihanaa kun ihmiset välittää tälläsista asioista ja oikeesti käy viemässä sinne paikan päälle. Haha kyse on vaan bussikortista mutta silti :D

Myöhemmin menin taas salille. Rakastan käydä tuolla, tulee niin hyvä fiilis! Koko paikka on jotenki niin tunnelmallinen ja viihtyisä ja meen salille aina tosi mielelläni :)


 Salibuddy♥ 


Semmonen päivä tänään. Tällä viikolla oon menossa kahden lukion avoimiin oviin. Huomenna tiedossa eka, jännäää! 

-love Aino

6 kommenttia:

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)