maanantai 25. huhtikuuta 2011

waiting for summer

Nyt pääsiäislomalla oon saanut jo kiinni käsäfiiliksestä. On ollut ihanan lämmintä, oon ollu pitkään ulkona ja oon käyttänyt kesäisempiä vaatteita. Siis ihan niinkuin kesälomallakin. Nyt on kuitenkin viimeinen päivä pääsiäislomaa, mutta ei tässä oikeesti kovin kauaa enää ole kesälomaankaan!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Illat oon viettänyt kavereiden kans ja eilen illalla lähin vanhempien kanssa leffaan. Ensin piti mennä katsomaan sitä Vettä elefanteille, mutta muutimmekin suunnitelmia viime hetkellä ja menimme katsomaa Black Swanin, josta tykkäsin tosi paljon!

Tän maanantaiaamupäivän oon viettänyt terassilla ihanasta säästä nauttien. Muita suunnitelmia mulla ei vielä ole tälle päivälle, paitsi että tänään olis tiedossa grilliruokaa, nam :D  Niin ja 3 uutta lukijaa - tervetuloa!

- love Aino

4 kommenttia:

  1. vaikuttaa täydelliseltä pääsiäiseltä. Oliko teillä
    vielä hatut sängyn alla?

    VastaaPoista
  2. Juu olihan meillä ;) ja pääsiäinen oli täydellinen!

    VastaaPoista
  3. ihana postaus, ja kopsaan ton yhen kuvan?

    VastaaPoista
  4. Iitu: aaa kiitti! ja kopsaa vaan :)

    VastaaPoista

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)