lauantai 16. huhtikuuta 2011

B-day party

Pahoittelut siitä, että oon tätä ennen postannut vain kerran tällä viikolla, (yritän postata joka toinen päivä) mutta ei oo ollut oikeen aikaa ja mitään erityistä kerrottavaa. Eilen kuitenkin vietettii kaveriporukalla mun synttäreitä! Oltiin syömässä Kampissa yhessä kivassa kiinalaisessa ravintolassa, ja sen jälkeen mentiin leffaan kattomaan Rio, joka oli muuten tosi hyvä. Ruokakin oli tosi hyvää, mutta seura vielä parempaa!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Taija oli tehnyt mulle ihanan kortin kaikista meijän yhteisitä kuvista ja hetkistä ♥

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Kiitos Taija, Janina, Saga, Iitu ja Heidi ! Hehee sunnuntaina on sitten vasta mun oikeet synttärit.. :)
- love Aino

2 kommenttia:

  1. sun synttäreil oli toosi kivaa ja noi kuvat on just hyvii, voitko lhettää mulle niit kuvii mitä otettiin sillon ulkona ? <3

    VastaaPoista
  2. Saga: kiva ja niin mustaki! <3 ja jooo voin sori ku on kestäny, oon aina unohtanu lähettää..

    VastaaPoista

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)