sunnuntai 10. huhtikuuta 2011

Viikonloppu kuvina

Lauantai:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Oltiin siis lauantaina naapurin rippijuhlissa ja mulla oli siellä tälläinen asu päällä. (hame on siskon) :)


Sunnuntai:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

On ollut ihan mielettömän hyvät säät nyt viikonloppuna, ihanaa! Oon valokuvannut aika paljon, joten sen takia nyt vaihteeksi kuvapainotteinen postaus. Huomenna taas alkaa viikko ja mä oon jo alkanut suunnitella ensi viikonloppua. Mulla on nimittäin silloin synttäriiit! :)


- love Aino

5 kommenttia:

  1. noi on kivat noi rippijuhla vaatteet :)

    VastaaPoista
  2. ihana toi sun jopo :) onks se niiku oranssi? mul on valkone ja se menee iha sika helposti likaseks :(

    VastaaPoista
  3. Linnea: kiitoos! :)

    iris: kiitti :) ja joo on se silleen oranssi ehkä vähän punertava, mut oon kuullu et se valkonen menee helposti likaseks.. mut seki on kyl tosi kivan näkönen! :))

    VastaaPoista
  4. Ihana toi sun ripari asu! Ja kivan kesäsii kuvii<3

    VastaaPoista
  5. Saga: Kiitoskiitos :) <3 oon rakastunu tohon hameeseen! (se on Saaran)

    VastaaPoista

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)