maanantai 12. maaliskuuta 2012

Tunnustushaaste

Oon tälläsen tunnustuksen aijemminkin tehnyt, mutta nyt kun odottelen videon latautumista niin voisin tehdä tän uudestaan. Aijemmastakin on jo sen verran aikaa.

1.Kiitä tunnustuksen antajaa.
2.Kerro itsestäsi 7 faktaa.
3.Lahjoittaa tunnustus 15 bloggaajalle.
 
Kiitos Maria♥
 
 
1. Mulla on synttärit keväällä, itseasiassa ensi kuun 17 päivänä. Vink vink ;) 
 
2. Tykkään syödä kaikkia äyriäisistä ja muita juttuja, joita ihmiset useimmiten sanoo ällöttäviksi. Etanat valkosipulissa, simpukat, jättikatkaravut ja mustekalan lonkerot on mun suurinta herkkua! 
 
3. Tykkään kaikista räikeistä ja kirkkaista väreistä.
 
4. Rakastan kesää. Kesässä on parasta illalla kavereiden kanssa ulkona notkuminen, ja se kun ei oikeesti oo kiire mihinkään ja saa vaan ottaa rennosti.
 
5. Mulla on kolme siskoa. Kaksi isosiskoa ja yksi pikkusisko.
 
6. Oon innostunut tänä talvena lumilautailusta. Tekee hirveesti taas mieli rinteeseen!
 
7. Rakastan matkustelua. Tällä hetkellä olis ihana lähteä saman tyyliselle matkalle, kun oltiin mun äipän, Taijan ja sen äidin kanssa pari vuotta sitten Lontoossa. Oli ihana reissu!
 
Haastan nyt vaan Taijan ja Sallin. Toki kaikki jotka haluavat tän haasteen tehdä niin ei muuta kun faktoja kertomaan!
 
- love Aino

5 kommenttia:

  1. hihiii ois niin ihanaa lähtee taas jonneki (: ! se oli niin paras reissu ♥ '' se ku näin ekaa kertaa ... big benin '' :D:D:D:D:D:D

    VastaaPoista
  2. Niimpä!!! hahahahaha big ben :D:DDD

    VastaaPoista
  3. hihi(: teen tän jossain välissä(:

    VastaaPoista
  4. haha toi 2 mistäköhä tuli mielee .. :D mut niimpä tollane matka olis nii ihana onneks mennää ehk sinne pariisii ;)))

    VastaaPoista
  5. Salli: juuuu tee ihmeessä! :)

    iitu: tuli mieleen illallisesta teidän luonanne! :D Niimpä tulis nii hauskaa!!! :)))

    VastaaPoista

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)