perjantai 2. maaliskuuta 2012

Kipeenä oleminen on samalla tyhmää ja samalla ihan kivaa

Eilen piti tulla postaamaan, mutta mun energiat ei vaan kerta kaikkaan riittänyt siihen. Flunssa on alkanut nimittäin kiusaamaan mua. Eilen mulla oli koulussa jo tosi kamala olo, ja kotiin tultuani mulla oli lämpöä. Tänään kuume nousi 38.5 asteeseen ja olo on ollut kieltämättä kurja :( Onneks sairastelen tosi harvoin, ja en ees muista milloin viimeks oisin ollut kipeänä. 

Kipeestä olosta huolimatta oon päässyt tekemään ihan kivoja kipeyspäivän juttuja, kuten...



Pukeutunut löllövaatteisiin.


Katsonut monta jaksoa lempparisarjaani Täydellisiä Naisia.


Juonut kuumaa mehua.


Levännyt ja makoillut sohvalla.

Ostin eilen Lindexistä kaksi neulottua pantaa, jotka teki mut tosi iloseksi. 
Maksoivat yhteensä 2 euroa.

Viikonloppua en kuitenkaan haluaisi käyttää sairasteluun, varsinkin kun on vaikka mitä suunnitelmia. Toivottavasti oon huomenna jo paremmassa kunnossa. Mutta joka tapauksessa loistavaa viikonlopun alkua teille kaikille ihanille!

- love Aino

7 kommenttia:

  1. mäki on kipee,hyvä me (Y)
    MUT RAKAS PIGGU WAIPPU PARANE PIAN <3
    syö juustoburgeeriii,ehkä se auttaaa (;
    pus och kram

    VastaaPoista
  2. Jatka vaan löhöilyä ja nauti olostasi kunnes oot ihan terve.Halit mummilta:)

    VastaaPoista
  3. karlaonkingi: PARANE SINÄKIN IHANA KARLA JUUSTOBURGERINI PIAN <3 jeeei en oo ainut!! pusipusi

    mummi: Jatkan joo! Paljon halauksia sinnekkin (:

    VastaaPoista
  4. samiksii aino! Tulin tänää kipeeks 38 astet kuumet :( parannutaan pian :D

    VastaaPoista
  5. Senni: Voi eiiiiii :( meil saattaa olla sama tauti sit :D eilen mul oli pahimmillaa 39.4 kuumetta.... Joo parannutaan!

    VastaaPoista

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)