maanantai 27. huhtikuuta 2015

18

Huhtikuun 17. päivänä täytin vihdoin 18 vuotta! Tuntuu ihan hassulta, että nyt oon aikuinen! Kuitenkaan mun elämä täällä ei paljoa muuttunut vaikka saavutin täysi-ikäisyyden haha. Oli tosi ihana kokemus päästä juhlimaan synttäreitä ja vieläpä 18 vuotta täällä! Synttärit on nimittäin uruguaylaisille mielettömän iso juttu. Onhan se Suomessakin, mutta täällä synttäreitä korostetaan jotenkin vielä vähän enemmän musta tuntuu. Synttäreitä vietin mun isäntäperheen ja ystävien kanssa. Juhlat oli tosi perinteiset uruguaylaiseen tapaan: ensiks syötiin suolaista ruokaa, sitten tanssittiin cumbiaa, syötiin kakkua ja jatkettiin tanssimista! 

Ja bileet jatku yömyöhään! 

Tälläsen ihanan yllätyksen mun muutamat kaverit oli väsänny mulle! Täällä on tapana, että 18v-synttärisankarille kirjotetaan kotikatuun ja se sotketaan kaikella ällöllä kun kello lyö 00.00 ja synttäripäivä alkaa! Meinas tulla itku siinä kun näin ton kadun ja tekstit! Ihanat oli kirjottanu kans mun Suomi-perheenjäsenten nimet katuun: sieltä löyty mamá, papá ja siskot <3 

Kaiken kaikkiaan tosi ihana, onnistunut ja ikimuistoinen päivä <3 
Suomessa sitten juhlitaan uusiks, hehe! 
Haleja! 

- love Aino

2 kommenttia:

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)