torstai 14. elokuuta 2014

Nyt se on menoa!

Huhhuh! Viimeset tunnit kotona, sillä parin tunnin päästä mun täytyy jo olla lentokentällä. Mulla on todella jännittävät fiilikset juuri nyt. Oli kauhee eilen tajuta tän olevan viimenen ilta mun poikaystävän ja perheen kanssa, mutta oonkin aina vihannut hyvästien sanomista. Lentokentällä tuun varmasti kokemaan vielä jonkun sortin itkukohtauksen, mutta eiköhän se oo ihan salitttua. Oon kuitenkin ihan superinnoissani tästä vuodesta!! Mun hostfamily vaikuttaa ihan mahtavalta porukalta, ja odotan jo niin paljon kaikkiin heihin tutustumista. Voin sitten paikan päällä kertoa enemmän ketä mun perheeseen kuuluu. Halusin vaan tulla kertomaan, että nyt mä lähden. Tässä vielä muutamat Suomikesä kuvat, jotka on jääny aikasemmin julkasematta. Seuraavan kerran palailen sitten Uruguaysta! Jeejee :)






- love Aino

3 kommenttia:

  1. tuleeko tästä siis vaihtariblogi?? tosi kiva koska mäki oon lähdössä ens vuanna aika varmasti vaihtoon vähä sellaseen eksoottisempaan maahan ni kiva lukea että joku muukin on valinnut tälläasen maavaihtoehdon! toivottavasti sulla on aikaa siellä bloggailulle ja kertomaan elämästä siellä auttais kauheesti muakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuun kirjottaa vaihdosta mahollisimman paljon juttuja! :) ui vitsi vähän siistii! Mitä maata oot ajatellut? Tosi kiva jos mun kirjotuksista tulee olee hyötyä ja iloa!

      Poista
  2. Voisitko postaa jo uuden postauksen. haluisin tietää miten sulla menee ja millasta siellä on

    VastaaPoista

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)