maanantai 5. marraskuuta 2012

You are the straw to my berry

Moikka ihanat! Viikonloppu meni tosi hauskoissa tunnelmissa. Vietettiin tyttöjen iltaa kamujen kanssa mun siskon kämpillä! Sunnuntaina hengailinki vaan himassa ja panostin kouluun. Huomenna voisin oikeesti ottaa kameran mukaan kouluun, et saisin kunnon postausta teille! Ainii ja oon nyt kelannu seuraavaks tehdä kysymyspostauksen, niin voisin vaikka vastata kysymyksiin videolla :-)

Nyt alan panostamaan huomiseen fyssan kokeeseen ja sitten suuntaan salille. Mulla on nimittäin viikon kestävä ''testaus'' kortti Lady Linelle. Saa nähä innostunko! 




Kuvat on nyt etitty arkistojen aarteista, koska mulla ei oo nyt mitään muita, pahoittelut! 

- love Aino

6 kommenttia:

  1. tosi kivan näkönen toi paita! :)

    VastaaPoista
  2. mitä tossa lautaslla on :)?

    VastaaPoista
  3. toi on ihana toi valkonen paita! :) voitko sit kertoo vähän et millanen se testausjuttu Lady Linella oli ja tykkäsitkö? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) Joo tottakai voin! Siis siellä voi tehä sellasen sopimuksen et saa käydä viikon kokeilla ilmaseksi tunteja ja käydä salilla:) mulla on siis nyt sellanen ja tän viikon aikan katon et haluunko ottaa salikortin sinne! :-)

      Poista

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)