torstai 27. lokakuuta 2011

poncholi

En oo ollenkaan esitelly teille mun ponchoa! Mummi toi sen mulle nyt syksyllä Budapestissa ollenssaan sieltä tuliaisiksi. Olin silloin niin ilonen, ja oon tottakai vieläkin, rakastan tota vaatetta nimittäin! Mummi tais ostaa ton New Yorkerista. En oo jotenki ehtiny käyttää tota kauheesti, joten sen takia ei oo tullut kuviakaan.

Jeejee huomenna mennään kirjamessuille koulun kaa! (siellä on samaan aikaan ruokamessut!!) Haluisin tehä jotain erityistä nyt viikonloppuna kun on Halloween, mut en oikeen tiiä mitä. Aiotteko te viettää halloweenia, ja jos joo niin miten?

- love Aino

3 kommenttia:

  1. Ihana toi poncho aino! laitoin mun blogiin sulle kysymyshaasteen tee jos jaksat :D

    http://me-myself-mystyle.blogspot.com/2011/10/10-faktaa.html

    VastaaPoista
  2. Toi poncho on nii ihana !! <3

    VastaaPoista
  3. Veera: kiitos! ja käyn tsekkaa:)

    iris: kiitti irppa<3

    VastaaPoista

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)