maanantai 17. lokakuuta 2011

dreamcatcher

Askartelin unisieppari tyylisen korun:

Käytin ton tekemiseen lähinnä vanhoja rikki menneitä koruja. Tykkään kovasti lopputuloksesta!

Oon tosi onnellinen ja ilahtunut teistä lukijoista. Eilen lukijamäärä nousi ihanan paljon, mikä on loistava juttu, koska annatte mulle koko ajan lisää ja lisää intoa postailuun! Oon myös tosi otettu teijän kivoista kommenteista, jatkakaa vaan samaan malliin. :-)

Ootan ihan hulluna tätä iltaa kun mun lemppariohjelma palaa ruutuun, nimittäin Täydelliset naiset! Meijän koko perhe kattoo Täykkäreitä, ja tänään on luvassa ihana tv:n katselu ilta mahollisesti herkkujen kera.

- love Aino

7 kommenttia:

  1. ei vitsi tykästyin blogiis :))! oot ihanan näkönen :) sait lukijan ;)

    VastaaPoista
  2. Miira: kiitos mielettömästi! :)

    VastaaPoista
  3. Eksyin tänne blogiin ja aloin silmäileen, ja jotenki yksinkertasesti vaan rakastuin tähän. Ihanan selkee ja hyviä kuvia. Sulla on tosi kiva hymy! (:

    http://notyetawoman-henna.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. voi että on hyvin tehty unisieppari! oon ite yrittäny tehä semmosta ainakin tuhat kertaa mutten ikinä oo tyytyväinen :D ja eilen/tänään (yllätys) DEMIN kautta sain paljon kivoja kommentteja ja lukijoita, piristi ja antaa lisää potkua blogin pitämiseen! (:

    http://fuck-growing-up.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. Henna: kiitos tosi paljon! :)

    Essi: kiitos tosi kiva kuulla! :) niimpä paljon kivempi kirjottaa kun tietää, että ihmiset oikeesti tykkää lukea mun kirjotuksia, ja kommentitkin piristää ihanasti:)

    VastaaPoista

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)