maanantai 20. kesäkuuta 2011

Lots of wonderful moments.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Eilen ja tänään oon mm. maalannut meijän pihan aitaa, syönyt susheja, nähnyt Heidiä, Sagaa ja Iitua, ollut kummitädin lapsen 4v synttäreillä, istunut 2h bussissa, lukenut lehtiä ja pitänyt hauskaa!

Oon tehnyt niin paljon kaikkea, että tulisi liian paljon tekstiä ainakin mun makuun, jos kaikkea alkaisin kirjottamaan. Noista kummitädin lapsen Linnen tänään vietetyistä synttäreistä voisin kertoa tarkemmin, koska oli niin kiva päivä! Lähettiin aamupäivällä mummin, vaarin, Kukan ja Weeran (siskoja) kans ajamaan Kotkaan, jossa nää synttärit pidettiin. Ekaan pysähdykseen ei mennyt kovinkaan kauaa, koska haettiin mäkkärista lounasta matkalle. Automatka meni mukavasti, räpsittiin Kukan kans siinä kuvia ja mun olikin tarkoitus kuvailla siellä Linnen synttäreillä, mutta muutamien kuvien jälkeen mun kamerasta loppui akku.. ja siihen loppu kuvien ottaminen. Synttärit oli joka tapauksessa huippukivat! Weeran kans lähettiin illalla Kotkasta bussilla Helsinkiin, koska mummi, vaari ja Kukka lähti sieltä juhlista suoraan mökille.

- love Aino

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)