lauantai 11. kesäkuuta 2011

biitsillää

Oon taas kokenu ihan mahtavia kesähetkiä! Eilen ja tänään oon ollut melkeen koko päivän rannalla, uinu tosi paljon ja ottanu aurinkoo. Vesiki tuntuu lämmenneen oikeesti viime viikosta. Eilen illal oltiin Iitun kans kattomas Kauhea kankkunen 2. Se oli ihan superhyvä leffa! Vaik olihan se tosi samanlainen ku se ykkösosa, mut ei se haitannu yhtään, hyvä leffa hyvässä seurassa. ♥

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Tossa kuvia ihanilta viime päiviltä. Huomiselle aamulle mulla onkin jo suunnitelmia. Äiti nimittäin menee Hietsun kirpparille myymää ja mä meen sinne mukaan, toivottavasti löytäisin myös ittelleni jotain kivaa! Mut nyt mun täytyy mennä kattoo huomisia kirpparikamoja.

- love Aino

2 kommenttia:

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)