sunnuntai 3. elokuuta 2014

Ikävä tulee

Vietettiin perjantaina meillä mun läksäreitä, jotka oli tosi onnistuneet juhlat! Oli ihanaa kun kaikki kamut oli samaan aikaan paikalla. Säät suosi, joten pystyttiin viettää koko ilta ulkona terassilla. Ilta alko grillaamisen merkeissä ja päätty siihen, että porukka tanssi ja laulo hulluna. Oli ihan huippua! Tulee kyllä niin ikävä kaikkia rakkaita.

Jotenkin tosi epätodellinen fiilis siitä, että nää juhlat oli oikeesti mun läksärit. Mun lähtöön on enää vajaa kaksi viikkoa, enkä silti tajuu sitä kunnolla vielä. Oon ihan älyttömän innoissani ja onnellinen, mutta samalla tietysti haikein fiiliksin. Luulen, että tajuun kunnolla vasta lentokentällä ensi torstaina sen, että mä oikeesti lähden. Sitä ennen haluun viettää mahdollisimman paljon aikaa mun rakkaiden kanssa.










Vaihtarikamut<3

Kiitos vielä kaikille mukana olleille, ootte ihania! 

- love Aino

2 kommenttia:

  1. Millane su isäntäperhe o?? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Asun kahdestaan mun host-maman kanssa :) mulla on kaks host-veljeä, mutta he ovat jo muuttaneet pois kotoa.

      Poista

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)