perjantai 27. syyskuuta 2013

EXAMWEEK

Hui kauheeta, oon ollut kaksi viikkoa postaamatta. Anteeks ihan hirveesti! Mulla on elämäni ensimmäinen koeviikko meneillään, ja oikeestaan koko viime viikkkokin meni kokeisiin stressatessa ja lukiessa. En siis vaan ole pystynyt oikeen keskittymään mihinkään muuhun. Mulla on ollut kamala ikävä teitä ihania ja tätä blogin kirjoittamista. Tää on nykyään niin iso osa mun arkea, että parin viikon taukokin tuntuu ihan hassulta. Tuntuu siltä, että joku koko ajan puuttuisi kun ei vähään aikaan oo päivittäny tänne omaa elämää. Haha, oon nykyään niin tottunut kantamaan kameraa mukana kaikkialla ja ottamaan asukuvia sun muita. Nyt mä en oo voinu kuvailla asukuviakaan, koska oon nää pari päivää näyttänyt aivan räjähtäneeltä :D Aamusin oon vaan vetänyt mukavimmat vaatteet mitä kaapista löydän ja lähtenyt ilman meikkiä kouluun. Sitten kokeen jälkeen oon tullut suoraan kotiin lukemaan seuraavan päivän kokeeseen. Joten mitä turhaa panostaa pukeutumiseen tälläsina päivinä! Nyt oon selvinnyt matikan, terveystiedon ja hissan kokeista. Ihan mahtava fiilis! Ensi viikolla vielä kyllä edessä ruotsi, uskonto, filosofia ja venäjä.

Tänään saa onneks hellittää näiden koulujuttujen kanssa kun mennään tyttöjen kanssa Suskille viettämään kunnon yökyläilyä. Luvassa siis paljon ruokaa, joku hyvä leffa ja parasta seuraa! Ihanaa :)

Tein pari päivää sitten ask.fm:in joten tulkaa ihmeessä piristämään mua kyselemällä kaikkea!! Sinne pääset TÄSTÄ!







Mahtavaa viikonloppua kaikille! 

- love Aino 

4 kommenttia:

  1. Tsemppiä koeviikon loppuun! :) Ootko muuten koskaan miettinyt että mikä susta tulis isona? Tai onks sul koskaan ollu mitään haaveita tai tietoo, että minne haet lukion jälkeen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) emmä oikeestaan tiiä vielä :o oon joskus miettiny ala-asteen opee mut en sitte tiiä onkse mun haave XD

      Poista
  2. ei koeviikot ees oo nii pahoi XD turhaan stressaat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no joo ei nää nyt niin hirveitä ookkaan XD varsinkaa jos on lukenu hyvin! Ja tykkään täst systeemistä tosi paljon, et on vaa päiväs se koe ja sitte pääseeki jo :)

      Poista

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)