maanantai 10. syyskuuta 2012

Nobody said it was easy, no one ever said it would be so hard

Menin tänään suoraan koulusta Sallin kanssa kiertelemään kauppoja keskustaan. En oo pitkään aikaan shoppaillu muualla kuin kirppiksillä ja oli ihanaa katella kaikkea rauhassa. Mut miksi mulle aina käy niin, että silloin kun on ettimässä kaikkea kivaa niin en löydä yhtikäs mitään, ja kun ei saisi shoppailla löytyy vaikka mitä? Käykö teille koskaan näin?

No mut löysin mä kuitenkin pari paitaa.. hehheh. Ja käytiin Vapianossa vetämässä huiput pizzat! On ollut kiva päivä :--) 




Mun iPhone on saanut vähän uutta ilmettä. Hihii Senni toi mulle noi pilkkukuoret Lontoosta ja Taija noi sairaan söpöt apinakuoret Ranskasta! Mun lempinimihän on Apina, niin noi sopii just täydellisesti :D Tykkään molemmista kuorista hulluna :) 

Tässä vielä päivän asua:


Oon nyt lainaillu mun siskon takkia, johon oon ihan rakastunut ah! Tän päivän tyhmä juttu oli se, että hukkasin kaupungille ton mun tuubihuivin! Yritin vielä ettiä sitä, mutta ei sitä löytyny. Onneks mulla on muitankin huiveja himassa, mut toi oli parhain nyyh!

Nyt painun nukkumaan, öitä puput!

- love Aino


5 kommenttia:

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)