torstai 27. syyskuuta 2012

Last few days



1. Senni ja minä töissä :-D päästiin jakamaan Ciao! Caffén esitteitä ympäri stadia ''I love Gelato'' lippikset päässä 2. töihin lähössä 3. Mun kirjottama ständi!! 4. Naamakuva joltain aamulta 5. Kahvitauko töissä ja mun jädekahvi 6. Me and my bestfriend 

Sellasta mun viikkoon on sisältynyt! Aika paljon töissä olemista, aamulenkkeilyä, jätskiä (eilen vedin oikeesti varmaan litran jätskiä) ja tanssimista. Tetti vois jatkuu pidempäänkin. Tää on ollut ihana kokemus ja mulla tulee ikävä Ciao! Cafféeta ja tota työporukkaa. Onneks voidaan aina mennä Sennin kanssa moikkailemaan ihmisiä tonne. Tulee varmasti olemaan meiän vakkarikahvila tästä lähtien! 

Huomenna vika työpäivä ja sen jälkeen lähtö isosleirille! Postailen sitten varmaan sunnuntaina seuraavan kerran. Laters! 

- love Aino

5 kommenttia:

  1. millä muokkaat näit kuvia? :)

    VastaaPoista
  2. haha hotit noi lippikset mut niimpä tulee ikävä :( mut mennää sit ain käymää tuol ja aino oot ihana<3 senseii

    VastaaPoista
  3. ihanat kuvat ! :) tulee hyvä fiilis!

    VastaaPoista

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)