sunnuntai 27. marraskuuta 2011

Yesterday was amazing


Oltiin eilen Karlan ja Hannan kans kattomassa leffassa Aamunkoi. Tykkäsin kyllä! Myöhemmin minä ja Hanna treffattiin Salli, ja Salli tuli siitä meille yökyläilemään. Ihana ilta takana! Lakkailtiin kynsii, laitettiin kasvonaamiot, katottiin täykkäreitä, laitettiin ruokaa ja naurettiin!

Lainasin eilen siskon mielettömän kivaa takkia!!

HANSU!

KARLA JA HANSU!

SALLI ja kasvonaamiot!


Oon hokenu koko päivän, että tänään on eka ADVENTTI! Oon tosi ilonen, koska kohta alkaa joulukuu ja saa avata ekan joulukalenterin luukun! Sää ei kyllä viittaa yhtään siihen, että joulukuu alkais ens viikolla... Sais jo nyt tulla sitä lunta!

Mun tekee kauheesti mieli glögiä! Taidan mennä kattoo Tanssii tähtien kanssa, ja sitten lukea kiireellä mun kirjaesseekirjaa, joka on muuten tosi jännä!

- love Aino

4 kommenttia:

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)