keskiviikko 9. marraskuuta 2011

Everybody cut footloose!

Mun postausväli on venyny liian pitkäksi. Ainaki tuntuu siltä, kun oli ihan pakko tulla kirjottaa vielä tänään. Tää bloggaaminen on tullu jo niin tärkeeksi mulle, että on vaan ihan pakko tulla keromaan kuulumisia jos pariin päivään ei oo ehtiny kirjottaa.  En saa nyt mitään kovin ihmeellistä postausta aikaan kun täytyy lähtee unten maille, mutta siis..





Oon nyt mielettömän hyvällä tuulella. Olin tänään leffassa kattomassa Footloosen ihanien tyttöjen Iitun ja Irpan kanssa! Meil oli niin paras ilta, ja oli niin paras leffa! Suositellen kyseistä leffaa ehdottomasti. Kaikki tanssikohtaukset oli vaan niin mukaansatempaavia ja fiilis mahtava. Lisäksi näiden tyttöjen kans ei tuu tylsää, kiitos ihanasta illasta vielä!


Mun kamerasta loppu yllättäen akku, joten en saanu otettua kun vaan muutamia kuvia. Laitan kuvamatskua ehdottomasti sitten kun Iris kerkee lähettää sen kamsulla otettuja kuvia. Nyt hyvää yötä! (jos joku enää tänään edes lukee tätä :D)

- love Aino

3 kommenttia:

  1. oli kyl ihan sairaan kivaa! onneks mentii <3
    mut voin lähettäää niit kuvii sulle vaik huomenna? :) ku en tänää ehi

    VastaaPoista
  2. äääää ite oot ihana murmeli <3 ja irppaliini mulle kans niit kuvii !!

    VastaaPoista
  3. Niimpä oli megakivaa;) <3 ja juu sitten ku kerkiät!

    Iitu voi kiiitos <3

    VastaaPoista

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)