torstai 28. marraskuuta 2013

Starbucks Helsinki: Check!

Moikkamoi! Näin tänään ystävääni Sallia pitkästä aikaa. Mentiin kahville Starbucksiin, joka avattiin vähän aikaa sitten Helsingin keskustaan. Mulla oli tosi kylmä ja oon muutenkin vähän flunssanen, niin halusin jotain lämmintä juotavaa, enkä tällä kertaa Starbucksin kylmää frappuccinoa. Päätin testata sellasta kuin Toffee nut latte, joka oli ihanaa, oioi. Huomaa, että toi Starbucks on tosi suosittu, sillä ihmisiä siellä oli ihan hulluna. Meillä kävi onneks huippuhyvä tuuri, ja saatiin vapaa pöytä sieltä haalittua. Mulla oli tänään myös koeviikon vika koe, joka meni oikeestaan yllättävän hyvin. Huomenna viettelen ansaittua lomapäivää!



Päivän asu: 
Takki: kirppari
Housut, nilkkurit ja laukku: Zara
Huivi: H&M

Oli ihanaa näin koeviikon jälkeen panostaa vaatteisiin, haha. Mä kun meen kokeisiin aina ihan just heränneen näkösenä lökäreissä ja hupparissa. Tykästyin tosi paljon tohon mun uuteen kirpparilta ostettuun villakangastakkiin! Päätin myös laittaa noi nilkkurit jalkaan, kun ei niitä oo vähään aikaan tullut käytettyä. Olinkin jo ehtinyt unohtaa, kuinka kivat (ja kivuliaat) ne on :D 

- love Aino

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)