lauantai 5. lokakuuta 2013

Perfect Saturday

Vitsi miten kiva päivä tänään on ollut! Mun päivä alkoi aamulenkillä, jonka jälkeen valmistauduin, ja lähdin Mirille tekemään brunssia tyttöjen kanssa. Oli niin huikeeta nähdä pitkästä aikaa kaikkia ihania ja vaihtaa kuulumisia. Täytyy sanoa, että tää brunssi oli ihan loistava idea! Täytyy ehdottomasti toteuttaa uudestaan joskus. Meillä oli vaikka mitä ihanaa tarjolla: croisantteja, marjarahkaa pekonia, hedelmiä, pastasalaattia ja tietenkin amerikkalaisia pannareita. Oi että! Voitte varmaan kuvitella kuinka ähkynä oltiin ton kaiken jälkeen :D 





 Mulla oli päällä mun melko uusi paita Bikbokista. Vihdoin löysin täydellisen peplumin, jota oon etsinyt jo vaikka kuinka pitkään. 

Brunssin jälkeen lähdin melkeen heti kaupunkiin päin. Mentiin viettämään tyttöjen päivää äidin ja mun siskojen kanssa. Käytiin syömässä Patrona-nimisessä meksikolaisessa ravintolassa ja leffassa kattomassa Oli aikakin, joka oli ihana romanttinen komedia, hihi. Nyt aion vaan löhötä kotona tekemättä mitään sen kummempaa! 

 Housut H&M (siskon) Laukku ZARA karvaliivi PROMOD paita BIKBOK kengät CONVERSE

- love Aino 

3 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Ja nam noi brunssikuvat♥ Eilen oli kyllä ihana päivä :)

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana karvaliivi! :-)

    werablee.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)