sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Weekend

Karla

Mun viikonloppu on ollu tosi ihana. Perjantaina oltiin kavereiden kanssa ulkona ja olin Essillä yötä. Eilen vietettiin iltaa porukalla, laitettiin tortilloja ja pidettiin hauskaa. Tänään mä oon vaa chillaillu himassa. Toi sadesää ei oikeen houkuttele mua lähtemään minnekkään. Illalla olis kyllä suunnitteilla mennä kamujen kans leffaan kattomaan Magic Mike. Onko joku nähny sen ja mitä tykkäsitte? 

Ens viikko on vielä tettiä. Mun työvuorot ens viikolla alkaa yheltä ja päättyy seiskalta, saa ainaki nukkuu pitkään! Ja aattelin panostaa ja käydä aamusin lenkillä kun on hyvin aikaa kerrankin! 

- love Aino

2 kommenttia:

  1. Sulla on jotenkin tosi positiivinen elämänasenne ja energisen olonen luonne, ihana! :)

    http://lifebyroosa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. wow ihana kommentti <3 kiitos! ja kiva jos sellanen välittyy blogin kautta :)

      Poista

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)