perjantai 17. helmikuuta 2012

There are millions of butterflies in my stomach

Moi raksut! Lähen siis huomenna kello 9 aamulla riparille, joten ensi viikosta on tulossa kovin hiljainen täällä blogini puolella. Koitan saada pari ajastettua postausta tehtyä ensi viikolle, yhden olen jo tehnyt, ja ehkä saan toisen vielä tehtyä jos aikaa riittää. Kommentteihin en pääse myöskään valitettavasti vastailemaan viikkoon, mutta laittakaa ihmeessä silti kommentteja kivaksi ylläriksi mulle sitten kun palaan ensi viikolla!
Mä oon tosi kova jännittämään asioita, ja tänäänkin mulla on ollut aika jännittyny fiilis koko päivän. Yhtäkkiä aina on tullut sellanen tosi jännittynyt olo ja sitten taas ihan huippu fiilis siitä kuinka kivaa riparille on lähteä! Tanssista suuntasin tänään ostamaan vielä pari juttua riparille, ja nyt ilta kuluu pakkaamisen viimeistelyssä. Voi kumpa ehtisin tänään tehdä vielä ainakin yhden ajastetun postauksen teille ensi viikolle!






Niin ja tietenkin, ihanaa hiihtolomaa kaikille meille joilla se on jo alkanut! Ja muille ihan vaan mahtavaa viikonloppua ja ensi viikkoa :) Stay tuned!

- love Aino

8 kommenttia:

  1. hyvää riparia! (: pidä hauskaa(: soittele sitte ku tuut sieltä jos kerettäsi näkemään(:

    VastaaPoista
  2. Kiitos ihana Salli <3 Ja joo nähään loman jälkeen :> Haha kommentoin just sun blogiin aika samanlaisen kommentin ku sä tänne :D

    VastaaPoista
  3. mukavaa riparia!:)teetkö sit kun tuut takas riparista postauksen? koska sulla on konfirmaatio? :)

    VastaaPoista
  4. Voi oot niin nätti ja ilosen näkönen aina (: Pidä hauskaa, riparilla on yleensä just kivaa ja rento fiilis!

    VastaaPoista
  5. Nita: Kiitos! Joo teen riparista postauksen ja mun konffis on maaliskuussa :)

    Ano: Voi kiitos :) pidän juu ja toivottavasti tälläkin riparilla! :)

    VastaaPoista
  6. ihania kuvia täällä sun blogissas1 :)

    http://highheels-lowjokes.blogspot.com/

    VastaaPoista

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)