keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

''Muuta ei tarvita ku botski ja bensaa''

Oon rakastunut tähän biisiin! Kuunteleminen takaa kesäfiiliksen :)


Etsin mun aurinkolasit tänään aamulla käsiini! Tulee heti niin kevätfiilis, kun saa laittaa arskat naamaan. Onneks noi viime vuonna ostetut aurinkolasit on vielä tosi mieluisat. Eilen mentiin juhlistamaan tokan espanjan kurssin läpäisemistä pizzalle perheen kanssa. Mun omassa lukiossa ei siis ole ollenkaan mahdollisuutta espanjan lukemiselle, joten oon nyt käynyt lukemassa sitä iltalukiossa. Isi innostui lähtemään messiin kursseille, mikä on ollut ihan huippua! Samalla tosi hassua olla isin kanssa samoilla tunneilla, haha :D Tosi hyvä motivaatio mulla on espanjan lukemista kohtaan tietenkin, koska sitä helpompaa vaihto-vuoden alussa tulee olemaan, mitä enemmän espanjaa tuun osaamaan. Sain muuten tietää mun alustavan lähtöpäivän. Tän tiedon mukaan mä istun 20.8 lentokoneessa matkalla Uruguayhin!! Niin upeetaa!

Laukku Mangosta noin 25e

Eilen tuli ostettua uusi laukku! Just tommosta tilavaa ja tyylikästä laukkua oonkin kaipaillu jo jonkun aikaa. 

- love Aino

2 kommenttia:

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)