keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

Still alive!

Moi kaikki tosi pitkästä aikaa! Ootte ehkä ihmetellyt minne oon kadonnut, kun postauksia ei ole tullut moneen kuukauteen. Apua.. kuulostaapa pahalta! Mutta täällä mä oon, ihan hengissä. Blogi on vaan jäänyt kaiken arjen keskellä ihan unholaan. Oon siitä tosi pahoillani. Toivottavasti edes osa teistä on vielä siellä ruudun toisella puolella!

Yhtäkkiä ollaankin jo aika loppusuoralla ensimmäistä lukiovuotta! Enää pari viikkoa neljättä jaksoa jäljellä, ja sitten enää viides jakso. Ihan hassua, miten nopeesti aika menee. Oltiin viime viikolla ykköristeilyllä, jolla oli taas huippu hauskaa. Tuli kyllä todettua, että nyt on risteilty tarpeeksi, meillähän oli jo syksyllä yksi risteily. Koulun ohella oon nähnyt paljon kamuja ja käynyt salilla. Ihan perusmeininkiä siis :) Ajattelin lisäillä vähän kuvia viime ajoilta, niin saatte ehkä enemmän irti siitä mitä kaikea oon puuhaillut.

Järkättiin Taijan kanssa yksi ilta Essille synttäri-illallinen meillä. Tehtiin rocky roadia jälkkäriksi, joka oli ihan superhyvää!
Risteily!!

Ihanat tytöt<3

 Täydellinen aamupala :)

Kuvailukin on tyhmästi jäänyt vähemmälle, kun oon pidellyt taukoa postailusta. Nyt kevään tullen kuvailen kyllä varmasti paljon enemmän ja alan taas postailla aktiivisemmin. Palailen jo huomenna yhden tosi jännän jutun kera, hehe! Huomiseen siis :)

- love Aino

2 kommenttia:

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)