keskiviikko 25. joulukuuta 2013

''Christmas is doing a little something extra for someone''

Hyvää joulua vielä munkin puolesta! Toivottavasti teillä oli ihana joulu täynnä iloa ja läheisiä ihmisiä vierellä. Mulla oli paras mahdollinen joulu juuri noiden edellä mainittujen asioiden ympäröimänä. Lisäksi oli tietenkin ihan superhyvää ruokaa, hulluna suklaata ja ihania paketteja hihi! Meiän perheen joulut on aina tosi rentoja ja rauhallisia. Me vaan ollaan yhdessä ja nautitaan toistemme seurasta. Niin sen mun mielestä kuuluukin olla :) Jouluaatossa on vaan se tietty tunnelma, jota ei koe minään muuna vuoden päivänä. Se tunne tulee heti aattoaamuna herättyäni ja kestää koko jouluaaton ajan. Rakastan sitä niin paljon kun tassuttelen alakertaan ja nään joulukuusen niin kauniina, joulukalenteriin on ilmestynynyt viimenen paketti ja telkkarista tulee joulupukin kuumalinja. Haha huomaatte varmaan, että oon jouluihminen :D

Olin selvästi ollut tosi kiltti tänä vuonna, niin kivoja juttuja paketeista paljastui! Tänä vuonna paketteja tuli sopivan pieni määrä, mikä oli mun mielestä tosi hyvä juttu. Kaikki lahjat oli tosi tarkasti mietittyjä ja juuri sellasia kuin olin toivonutkin :) Oon niin ilonen ja kiitollinen kaikista niistä! 




 
- love Aino

6 kommenttia:

  1. Mistä toi mekko on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en itseasiassa osaa sanoa :/ mun äiti nimittäin löysi ton kirpparilta :D

      Poista
  2. tosiaan, nätti mekko! ja jotenkin niin suloinen yhdistettynä noihin villasukkiin=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos tosi paljon! :) mäkin tykkään tosta yhdistelmästä jotenki :D

      Poista

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)