maanantai 15. huhtikuuta 2013

THE BODY SHOPIN KEVÄTHERKUT

Kävin perjantaina Kluuvin Body Shopissa katselemassa kosmetiikkaa, ja oi että siellä oli ihania juttuja! Mukaan lähti kaksi luomiväriä, suihkugeeli sekä vartalovoide. Kluuvista saa myös huippu opiskelija-alet, mikä on tosi mahtava juttu!


Kluuvin Body Shopiin oli tullut uudet ihanat luomivärisävyt. Valikoimasta löytyi tosi keväisiä ja raikkaita sävyjä. Itse rakastuin persikanväriseen sekä kultaiseen luomiväriin, jotka sitten myös kotiutin. Tulee mulla varmasti tosi kovaan käyttöön!


 Kuvassa mulla on kultaista luomiväriä koko liikkuvalla luomella, ja persikkaa kulmaluulla. Mun mielestä nuo kaksi sävyä sopii ihanasti yhteen ja näyttävät varmasti upeilta kesällä ruskettuneella iholla :)


Mukaan lähti myös nämä ihanuudet. Oon jo pitkään tykännyt ihan mielettömästi tosta Body Shopin mango-suihkugeelistä, ja nyt on taas onneksi iso purkki sitä käytettävänä! Musta on ihanaa, kun iho tuoksuu mangolta vielä pitkään suihkun jälkeen. Tykkään tosi paljon myös tosta kosteuttavasta mango-vartalovoiteesta. Iho tuntuu ihanan pehmeeltä ja samettiselta tuon käytön jälkeen.

- love Aino 

15 kommenttia:

  1. Miten sieltä saa niitä alennuksia :o paljon sait alennusta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kluuvin Body shopista saa kaikki opiskelijat 10% alennusta ihan vaan opiskelijakorttia vilauttamalla :)

      Poista
  2. Paljon noi luomivärit maksaa kappaleelta? Ihanat sävyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks ookki! Mäkin ihastuin totaalisesti :) Kappalehinta on 11,60e!

      Poista
  3. ihania juttuja! paljonko toi suihkugeeli maksaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään hirmusesti! Sen normaalihinta on 8,20e :)

      Poista
  4. Toi luomiväri on ihan sikaihana sulla! Oot niin ruskee jo nyt keväällä.

    VastaaPoista
  5. voiko opiskelijakortin vai saada jos on vielä peruskoulussa :o ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis tosta en osaa sanoa, mutta mä olin mun siskon kanssa (joka omistaa opiskelijakoritn) tuolla bodyshopissa :)

      Poista
  6. Sulle sopii tosi hyvin noi luomivärit! Kivan näkönen! :)

    VastaaPoista
  7. Aivan upea blogi!(: ehkä vähän liian "leveä" mun makuun, mutta makuasioista ei voi kiistellä :D Jään seurailemaan myös jatkossa!(:
    Olis kiva jos kurkkaisit myös mun blogin, ja heittäisit vaikka mielipidettä! ja toki jos tykkäät jää säkin myös lukijaksi(:

    http://hennankengissa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Ihana kommentti :) Käyn ehdottomasti kurkkaamassa sunkin blogia!

      Poista
  8. Sulla on tosi ihana blogi, jään ehdottomasti lukijaks! :-)

    VastaaPoista

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)