perjantai 14. joulukuuta 2012

Aicsu kokkailee

En hirveesti yleensä kokkaile kotona, taino oikeestaan en lähes koskaan... Mun pravuuri keittiössä on tyyliin nuudelien keittäminen tai pakastepizzan laittaminen uuniin, haha. Oon kuitenkin jo jonkun aikaa halunnu koittaa avokadopastaa, josta oon lukenu muutamista blogeista. Kokeilin pastaa pari päivää sitten ja siitä tuli oikeesti tosi hyvää! Resepti löytyy täältä  jos jotakin avokadon ystävää kiinnostaa :)




Nyt mä alan pikkuhiljaa valmistautuu iltaa varten. Niin kuin edellisesä postauksessa mainitsin tiedossa on Sennin synttärit, jeejee! Palaillaan kuvien kera :) Niin ja mahtavaa viikonlopun alkua kaikille!

- love Aino

8 kommenttia:

  1. AAAH, avokado! ♥ Hyvältä näyttää! :P

    VastaaPoista
  2. Voi että näyttääpä herkulliselta :) tykkään kamalasti sun blogista kun kirjoitat tänne aina melko positiivisesti tulee itelle aina tosi hyvä fiilis näistä postauksista toivottavasti jatkat blogin kirjoittelua yhtä positiivisella mielellä jatkossakin :) tai tarkotan sitä vaikka kaikki kokeet ym tuntuis kaatuvan päälle nii tuntuu et pyrit aina löytämään myös positiivisia juttuja ja sit kans saa hymyn huulille kun kirjotat suht usein jotain lauseita (en nyt muista tarkalleen) mut jotain et oli ihan mahtava viikonloppu näitä lisää tai jotain toivottavasti teilläkin oli yhtä ihana viikonloppu kun mulla :) haha. Varmaan tosi selkee kommenti... Ei vaan mut toivottavasti tajusit edes vähän :) oot myös tosi nätti ja sun tyyli on ihana! Ja sun hiukset on aaaeeevan ihanat :) me want!! Huh miten paljon keuja mut oli eka kommentti multa sun blogii nii tuli paljon asiaa!!

    VastaaPoista
  3. Oi oot ihana♥♥ Kiitos kiitos ja vielä kerran kiitos ihan hirveesti! Tollasen kommentin jälkeen postailen entistä enemmän :) ihana kuulla että mun blogista välittyy tollaset asiat! piristit mun päivää :-)♥

    VastaaPoista

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)