sunnuntai 11. syyskuuta 2011

KOTKA!

Eilen oltiin päiväreissulla arvatkaa missä? Nii siis Kotkassa oli eilen mun kummitädin suunnittelemien vaatteiden muotinäytös! Lähettiin sinne Hannan, mamin ja pikkusiskon kans. Oli ihan huippureissu, ku vietän kaikki viikonloput (ja viikot) Helsingis, nii välil on kivaa vaihteluu käydä jossain muual piipahtamassa. Muotinäytös oli ihana! Tosi nättei vaatteita, ja niin hienosti ommeltu ja suunniteltu. Tän jälkeen mentii Rossoon syömää, ja sit vähä kiertelee Kotkan Pasaatin kaupois. Meno- ja tulomatka meni mul ja Hannal täykkäreit kattoes, syödes jätskii ja juodes minttufrezzaa.

Valitettavasti mun kameraan tuli joku ongelma, ja pelästyin oikeesti et se on tyyliin menny rikki, mut sit selviski et akku oli loppunu :-D Kotkasta en siis saanu räpsittyy yhen yhtä kuvaa, mut illal Hanna myi mulle jotain sen vanhoi korui ja vaatteit, niin niistä kuvat ja tientenki tän aamun valtterilöydöistäki(joita on muuten paljon) kuvat.

Hannalta:


 Nää ihanuudet (kengät) sain Hannalt ilmasiks!



Ja sit valtteriostoksiin:

2e
1e
 3e! Mä oon ettiny tälläst ihan sika pitkään, ja sit tää vaa osu mun nenän eteen. Oon nii ilonen!
 1e
 4e, tää on mulle tost vyötäröltä vähän iso, ja täytyy pikkasen pienentää, mut onneks ompelukoneel voi korjata pikkuviat! Yks lempparilöydäistä.

1,50e


Tänää Valtteris oli tosi hyvii myyjii, ja oon niin tyytyväinen kaikkiin mun löytöihin! En oikeesti koskaan, oo ollu kirppiksel silleen et oisin löytäny näin hyvin kaikkee! Nii joo ja sit ostin vielä valkoset converset, mut kuvaa en viittiny ottaa, koska ne täytyy ensiks pestä. Conversejakin oon halunnu tosi pitkään, ja maksoin niistä nyt 6 euroa. Millasii hyvii kirppislöytöjä te ootte lähiaikoina tai joskus tehny? :-)

- love Aino

2 kommenttia:

  1. ihana toi kangaskassi ! oon ettiny just tota just tol kuviol , anna se mulle jos et käytä ;) okeiokei rauhotun :Ddd mut siis vaiks mitä ! love juu

    VastaaPoista
  2. TAIJA en anna :D:D oot ihan höpsähtäny jos kuvittelet jotain sellast, haha :D noei mut joo se on kiva! :) love u too<3

    VastaaPoista

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)