perjantai 25. maaliskuuta 2011

Sisustusjuttuja

Oon tänään tehnyt pieniä hankintoja mun huoneen sisustukseen liittyen. Mummi tuli tänään hakemaan mut kolulta koulun jälkeen ja me lähettiin siitä suoraan Ikeaan. En ollu pitkään aikaan ollut Ikeassa, joten oli kiva mennä kaikessa rauhassa katselemaan kaikkia ihania sisustusjuttuja. Kierreltiin ensiksi vaan siellä täällä ja ihasteltiin ihanasti sisustettuja huoneita. Kun oltiin käyty syömässä, niin aloin etsiä jotakin kivaa huoneeseeni. Löysin muutamia tarpeellisia ja kivoja juttuja, jotka mummi halusi ostaa mulle aikaisena synttärilahjana (mulla on synttärit alle kuukauden päästä). Mummikin osteli kaikkia pieniä juttuja, mutta tässä nämä mun ostokset:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Sisustustyyny, 12,95e

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
...

Image and video hosting by TinyPic

Lehtiteline, 9,95e

Image and video hosting by TinyPic

Ja valokuvakehys, 1,75e
Sain siellä Ikeassa hyvän idean kun oltiin kattelemassa valokuvakehyksiä. Mulla ei oo tällä hetkellä mitään kuvaa minkä haluaisin kehyksiin. Niimpä keksin, että voisin tehdä kuvakollaasin tohon kehykseen. Siis leikkaamalla lehdistä kuvia. Tajuatte varmaan idean tästä:


Image and video hosting by TinyPic
Toi ei oo siis lähellekkään valmis, vaan aijon laittaa ton koko alueen täyteen kuvia.

Nii joo ja hyvää viikonloppua kaikille! Niin ihanaa kun on perjantai. :)

- love Aino

7 kommenttia:

  1. hei munki oli tarkotus tehä just tollane taulu mis on paljo kaikkii tollasii kuvii :D

    VastaaPoista
  2. mäki oon suunnitellu tommosen taulun tekemist mut en oo ikinä saanu aikaseks :-D
    ja oot ihanan pirteen näkönen näis kaikis sun kuvissa :D:D

    VastaaPoista
  3. oot tosi nätti! Kiva blogi :)

    käythän:
    http://vt-chance.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Emma: Aa kiva ja kiitos :D ja kiva ku oot ruvennu lukijaks :)).
    VT: kiitos paljon! ja käyn kurkkaa sun :)

    VastaaPoista
  5. LOL ostit ihan saman lehtitelineen ja tyynyn mitkä mul on, en ees huomannu aluks!!!

    VastaaPoista
  6. Tiesin et sul on tollanen lehtiteline mut erivärinen mut emmä tienny et sulki on tollanen tyyny!

    VastaaPoista

Kommentit piristävät ihanasti päivääni :-)